Politika me podcast në fushatë, për të shmangur filtrat e medias tradicionale

Në çdo fushatë zgjedhore politikanët mundohen të gjejnë ndonjë risi në komunikimin me qytetarët, që besojnë se do të bëjë mrekullinë në rezultatin që do të marrin në kutitë e votimit. Podcast quhet e reja e këtij viti.

Edi Rama ishte i pari që e njoftoi, ndërsa Sali Berisha u detyrua të tregonte se idenë e kishte pasur gati prej kohësh, me regjistrime të gatshme që prej ditëve të ndërrimit të viteve. Me Denisa Pashollin në studion e Ditarit në A2CNN diskutuam edhe për këtë. Më shumë se një dëshirë për të eksploruar forma të reja komunikimi me elektoratin, më ngjan me një përpjekje për shmangur flitrat e medias tradicionale, sidomos në kushtet e një fushate elektorale gjatë të cilës edhe media monitorohet, duke iu përmbajtur rregullave të një gare zgjedhore.

Me të drejtë, Komiteti Shqiptar i Helsinkit e rendiste këtë përpjekje krahas të ashtuquajturave materiale të gatshme që i serviren medias, dikur kaseta të montuara, më pas linqe WeTransfer e tashmë audio apo video të hedhura në platforma të ndryshme dixhitale, ku çdo gjë serviret e konfeksionuar nga zyrat e shtypit të subjekteve zgjedhore.

Ligjet edhe në këtë rast kanë mbetur prapa, por edhe vullneti për të bërë diçka, aty ku mundet, po mungon. Mjafton të shohësh përgjigjen e kryekomisionerit Ilirjan Celibashi, që përballë njoftimeve dhe aktiviteteve me premtime për rritje rrogash, pret lëvrimin e fondeve (pra, faktin e kryer!) që të shprehet nëse jemi në shkelje të ligjit, që 4 muaj para zgjedhjeve, ndalon aktivitete të caktuara.